Ασφαλής καθαρισμός χαλιών

Αρχική \ Ασφαλής καθαρισμός χαλιών

Αγαπητοί καταναλωτές,

το Σωματείο Ταπητoκαθαριστηρίων “Η Αττική“, θέλοντας να σας προφυλάξει και να σας διασφαλίσει,  επισημαίνει παρακάτω τι πρέπει να προσέξετε σε ότι αφορά την επιλογή ενός επαγγελματία ταπητοκαθαριστή κατά συνέπεια ενός έμπιστου συνεργάτη.

Τι πρέπει να προσέχεται, λοιπόν:

σωματείο ταπιτοκαθαριστών η αττική σωστό λύσιμο χαλιών
  1. Εμπιστευτείτε τα χαλιά σας για καθαρισμό οπωσδήποτε, όχι όμως σε ένα οποιοδήποτε ταπητοκαθαριστήριο. Αποφύγετε συνεργεία γενικού καθαρισμού, πλυντήρια ρούχων, πλυντήρια αυτοκινήτων, οικιακούς βοηθούς, αυτόκλητους σύμβουλους καθαριότητας, πωλητές οικιακών συσκευών ή τρίτους που προσφέρουν δήθεν επαγγελματικές υπηρεσίες αγνοώντας τον σωστό τρόπο καθαρισμού των χαλιών σας.
  2. Επιλέξτε έναν επαγγελματία Ταπητοκαθαριστή αναγνωρισμένο μέλος του Σωματείου Ταπητοκαθαριστηρίων Η Αττική, καταγεγραμμένο, επιμορφωμένο στα ΚΕΚ της ΓΣΕΒΕΕ, πιστοποιημένο από εγκεκριμένο φορέα υπό την εποπτεία του ΕΣΥΔ (Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης Προσόντων), τηρεί τον κανονισμό δεοντολογίας του σωματείου, σέβεται το περίγραμμα του καθαριστή ταπήτων ταπετσαριών (ΚΥΑ) 110998/8-5-2006 και ελέγχεται για προβληματική παροχή υπηρεσιών από την Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή.
  3. Ζητάτε πάντα το δελτίο ποσοτικής παραλαβής κατά την παραλαβή των χαλιών σας από το Ταπητοκαθαριστήριο που συνεργάζεστε καθώς και κατά την παράδοση την νόμιμη απόδειξη πληρωμής.
  4. Στο δελτίο παραλαβής πρέπει να αναγράφεται η ΕΠΩΝΥΜΙΑ, καθώς και η ΕΔΡΑ του ΤΑΠΗΤΟΚΑΘΑΡΙΣΤΗΡΙΟΥ (για να γνωρίζεται που πάνε τα χαλιά σας).
  5. Επιλέξτε έναν επαγγελματία ταπητοκαθαριστή από το συγγενικό σας ή φιλικό σας περιβάλλον και όχι κάποιο άγνωστο από τυχαίες αμφίβολες παχουλές διαφημίσεις του φτηνότερου. Επιβεβαιώστε ότι είναι μέλος του σωματείου μας στο www.tapitokatharistes.gr.
  6. Προσέξτε οι τιμές να είναι ξεκάθαρες κατά την τηλεφωνική σας επικοινωνία και να μην υπάρχουν ασάφειες ή ΚΡΥΦΕΣ ΧΡΕΩΣΕΙΣ (που θα προκύψουν εις βάρος σας κατά την παράδοση των χαλιών)
  7. Φίλε καταναλωτή σε περίπτωση που έχασες την απόδειξη σου και δεν θυμάσαι που έδωσες τα χαλιά σου μην πανικοβάλλεσαι. Τηλεφώνησε στο σωματείο μας, το όνομα και το τηλέφωνό σου θα μπει στην ιστοσελίδα μας, θα ενημερωθούν τα μέλη μας και θα επικοινωνήσουν μαζί σου.
  8. Έτσι θα είστε σίγουροι ότι τα χαλιά σας θα πλυθούν με σωστό τρόπο, σε κατάλληλες εγκαταστάσεις έχοντας την περιποίηση, την φροντίδα και την ασφάλεια που τους αξίζει. Το χειμώνα θα τα παραλάβετε πίσω ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΘΑΡΑ για να σας προσφέρουν ζέστη και να ομορφιά στον χώρο σας.
ταπιτοκαθαρηστήρια σωματείου αττική χαλιά πλύσιμο

Ο Κώδικας Δεοντολογίας των Μελών του Σωματείου μας

  • Να είμαστε ειλικρινείς και σωστοί έναντι των πελατών μας και προσφέροντας υψηλά επίπεδα υπηρεσιών προς αυτούς να επιτύχουμε την αποδοχή της εμπιστοσύνης των, ως προς τον κλάδο μας.
  • Να προωθούμε τον υγειά ανταγωνισμό διότι εξυγιαίνει το επάγγελμα.
  • Να προωθούμε και να επιβάλουμε την καλή συμπεριφορά καθώς και την αλληλεγγύη μεταξύ των μελών μας.
  • Να προωθούμε τη σύσφιξη κοινωνικών σχέσεων.
  • Να προωθούμε την ανταλλαγή επαγγελματικών απόψεων.
  • Καταδικάζουμε τον αθέμιτο ανταγωνισμό.
  • Να παρουσιάζουμε αληθώς και σωστά τις προσφερόμενες υπηρεσίες μας στους εν δυνάμει πελάτες μας .
  • Να μην έχουμε κρυφές χρεώσεις και ελλείπεις πληροφορίες ως προς τις τιμές και τις προσφερόμενες υπηρεσίες μας.
  • Να ζητούμε και να επιτυγχάνουμε την εύλογη αμοιβή από τους πελάτες μας ανάλογα με την προσφερόμενη υπηρεσία.
  • Να εργαζόμαστε στα πλαίσια των νόμων και των κανονισμόν της χωράς μας (εργασιακά – φορολογικά κ.λ.π.).
  • Να αποφεύγουμε πρακτικές μάρκετινγκ που βασίζονται σε τακτικές παρουσίασης χαμηλών τιμών στις υπηρεσίες μας αρνούμενοι μετέπειτα την εφαρμογή τους .
  • Να αποφεύγουμε τη χρήση ψεύδους διαφημιστικού υλικού ( π.χ φωτογραφίες εργαλείων που δεν έχουμε ) η να αντιγράφουμε διαφημιστικό υλικό που δεν έχουμε.
  • Η χρίση διακριτικών που δημιουργούν σύγχυση αναγνωρισιμότητας καταδικάζεται.
  • Να αποφεύγουμε να συκοφαντούμε συνάδελφους.
  • Η συκοφαντία συνάδελφων και η αντιεπαγγελματική συμπεριφορά είναι κατακριτέα.
  • Να μην εμπλεκόμεθα σε τυχόν διαφορές που αναφύονται μεταξύ πελατών και συνάδελφων.
  • Να αποφεύγουμε να δίνουμε το σήμα του σωματείου και τους κωδικούς μας σε συνεργάτες μας.
  • Να αποφεύγεται η κακή συμπεριφορά προς τρίτους όταν χρησιμοποιούμε το σήμα του σωματείου.
  • Να ανταποκρινόμαστε άμεσα στα τυχόν παράπονα του πελάτου μας και να διαπραγματευόμαστε σύννομα.

Συμφωνούμε αδιαμαρτύρητα ότι σε κάθε περίπτωση αναφυόμενης επαγγελματικής διαφοράς μεταξύ των μέλλων μας, επιβάλλεται να επιλύεται στα πλαίσια του συλλόγου μας.

Έκτροποι παραβάτες του ανωτέρω κανονισμού έχουν ως κυρία και βασική επίπτωση την σταδιακή έως ολοκληρωτική τους απαξίωση στο χώρο των συνάδελφων και των καταναλωτών.

Διοικητικές ποινές μπορεί και να επιβάλλονται από το Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου μας στους υπότροπους.

Με εκτίμηση στον καταναλωτή

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΤΑΠΗΤΟΚΑΘΑΡΙΣΤΗΡΙΩΝ Η ΑΤΤΙΚΗ
www.tapitokatharistes.gr